יום שני, 27 באפריל 2015

מספרות עם אקסטרה פינוק

ישנן מספרות הבוחרות להעניק ללקוחותיהן חווית פינוק מושלמת המדמה את הטיפול במספרה ליום כיף בספא. למעשה במספרות מודרניות נמחקים ההבדלים בין ספא למספרה. על מנת להפוך את המספרה שלכם למספרת איכות המעניקה שירות מפנק ברמה של חמישה כוכבים עליכם להצטייד בציוד למספרות ברמה הטובה ביותר. כולנו מכירים את כיסא הספר, ספסלי ההמתנה, המראות הגדולות, המספריים והמברשות. אבל האמת שיש ציוד למספרות אשר נועד במיוחד בשביל להפוך את המספרה למקום מפנק במיוחד.

אחד האמצעים המדליקים ביותר שהפך מזמן ללהיט בחו"ל ובארץ הוא קצת פחות מוכר הוא מחממי המגבות. אמנם זה לא מתאים לכל עונות השנה, אך החוויה של הגשת מגבת חמה ללקוח לאחר החפיפה בתקופת החורף היא מיוחדת במינה. המגבת החמה תיתן ללקוח הרגשה נעימה ומפנקת אשר תשפיע על מצב רוחו ותשאיר אצלו רושם חיובי מהטיפול במספרה. מחממי מגבות מסייעים גם לשמירה על ההיגיינה ולא רק חימום נעים של המגבות. מחממי המגבות מגיעים בגדלים שונים בהתאם לצרכים של המספרה.

ישנן מספרות הבוחרות לפנק את קהל הלקוחות בשירותים של מסאז'ים, אלו יכולים להיות מסאז'ים לפנים ולראש ואף מסאז'ים לכל הגוף. מסאז'ים הם דבר שכולם אוהבים ובקלות יסכימו איתי שמדובר בפינוק מרבי. אך אם ברצונכם להעניק שירותי מסאז' ללקוחותיכם תצטרכו לעשות מספר הכנות: הדבר הראשון שתצטרכו הוא צוות המיומן באומנות המסאז', הדבר השני שתצטרכו הוא לפנות לספק הציוד למספרות בפתח תקווה ולהתעניין במיטות מסאז'ים מפנקות. ולסיום תצטרכו כמובן מקום מיוחד במספרה לטיפולים אלו, מיטות מסאז'ים בדרך כלל תופסות מקום וצריך להתארגן לזה. ישנן מיטות מסאז'ים מסוגים שונים, ישנן כאלה המיועדות לטיפולי פנים והן בעצם סוג של כיסא וישנן מיטות לשכיבה המאפשרות מסאז'ים מלאים לכל הגוף.


חלק מחוויית הפינוק במספרה נובע מתוך העיצוב ובמיוחד מתוך נוחות הריהוט. מוטב שתבהירו כבר בשלב זה לספק ציוד למספרות שאתו אתם עובדים שאתם מתעקשים אך ורק על הטוב ביותר. חשוב להתעקש על הכיסאות הנוחים ביותר שיתנו ללקוח את התחושה הנעימה ביותר שהוא בטיפול ועוד אפילו בשלב שהוא מחכה לטיפול. לקוחות מגיעים היום למספרות למגוון טיפולים ומבלים שם שעות, זה בעצם מה שאתם רוצים. לקוח מרוצה הוא לקוח שמשלם היטב. שיהיה לכם ברור, שום לקוח לא יבלה במספרה אם לא נוח לו לשבת על הכיסאות, זה יגרום לו להיות חסר סבלנות ולרצות לברוח ולא לחזור. לעתים אנשים אינם מרוצים מהמספרה ואינם יכולים להצביע על הסיבה המדויקת שגרמה להם להרגיש לא בנוח. בהרבה מקרים הסיבה היא ריהוט לא נוח, אפילו אם הלקוח אינו מודע לזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה