יום רביעי, 5 בנובמבר 2014

רעיונות לתסרוקות כלה

אין ספק שערב החתונה הוא אחד מהאירועים המרגשים בחייה של כל אישה. ההכנות לאירוע מתחילות כשנה לפני, כאשר בני הזוג מרימים הפקה שאין לתאר – החל מאולם, רשימת מוזמנים, די-ג'יי, אטרקציות ועוד... כמובן לאישה חשוב מאוד להראות כלה זוהרת במיוחד ביום חשוב זה והבנות יכולות להוציא אלפי שקלים על שמלת חלומותיהן, איפור מחמיא וכמובן תסרוקת.

כיום לפני האירוע הגדול הכלות הולכות למעצבי שיער מומחים בכדי לחשוב מראש על תסרוקת הכלה לערב הגדול. יחד עם רצונות הכלה וההצעות של מעצב השיער הם בונים יחד עם התסרוקת המושלמת שתחמיא לכלה ותחזיק לאורך כל הערב. אפילו מקובל לערוך סוג של תסרוקת ניסיון כדי להתרשם מהמראה שיתקבל. בזמן תסרוקת הניסיון תוכלי להתרשם ממקצועיותו של מעצב היער ומאיכות המוצרים והציוד למספרות בהם הוא משתמש (תכשירים, סיכות, מחליקים או מסלסלי שיער וכדומה).

יש מספר תסרוקות כלה פופלאריות כאשר לכל אחת יש יתרונות. בנוסף לכל כלה מתאימה תסרוקת אחרת. 

לפניכן 4 סוגי התסרוקות הנפוצות ביותר


שיער אסוף – תסרוקות בהן כל השיער אסוף לאחור. תסרוקות שכאלה הן די פופולאריות, בעיקר מכיוון שהן נוחות (בעיקר בחתונות קיץ), מדגישות את האיפור ואת תווי הפנים, מעניקות מראה אלגנטי ויוצרות אשליה של גובה.

שיער פזור – אלה תסרוקות בהן משאירים את השיער פזור אך עובדים עליו ומעצבים אותו באמצעות תכשירים וציוד למספרות בכדי שיחזיק מעמד לאורך כל הערב, לא יתנפח ולא יתפרע. שיער פזור מעניק תחושה מרשימה של שמחה ושובבות, והכלה יכולה לשחק איתו בזמן הריקודים.

חצי אסוף חצי פזור – תסרוקת כזאת למעשה משלבת את היתרונות של שתי התסרוקות הקודמות. מצד אחד את מקבלת את הנוחות של השיער האסוף בכך שהחלק העליון של השיער אסוף לאחור, ומצד שני יש את השובבות והמראה הפרוע שנותן שיער פזור. בתסרוקת כזאת תוכלי להראות נשית וזוהרת.

תסרוקת מורכבת – בתסרוקות אלו משתמשים בהרבה מוצרים וציוד למספרות על מנת לאפשר לתסרוקת להשתנות בקלות. לדוגמא, עיצוב תסרוקת עם שיער אסוף לטקס החופה, אשר ניתנת לפירוק והופכת לתסרוקת עם שיער פזור בזמן מסיבת הריקודים. תסרוקות כאלה דורשות חשיבה ותכנון של מעצב השיער וכן עליו להשתמש בציוד למספרות איכותי ביותר על מנת שהתסרוקת תיראה טוב לאורך כל הערב.


תסרוקת הכלה המושלמת היא כזאת שתהיה לך נוחה לאורך כל הערב, לא תתפרק ותעניק לך מראה זוהר וביטחון לרקוד, לשמוח ולהתרגש ביום החשוב בחייך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה